مجله مطالعات فرهنگي
 
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

تلويزيون ال اي دي هوشمند منحني سامسونگ مدل 55k6965 سايز 55 اينچ

تلويزيون سامسونگ مدل 6965 منحني از جمله محصولات بسيار شيك و جذاب اين شركت است. به بررسي تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55k6965 سايز اينچ مي پردازيم. صفحه نمايش خميده اين محصول جذابيت دو چنداني به تلويزيون سامسونگ مدل 6965 بخشيده است. طراحي متفاوت پايه ها كه در ميانه بدنه قرار دارند . جلوه خاصي براي تلويزيون سامسونگ مدل 55k6965 به ارمغان آورده سامسونگ تلويزيون جديد است. البته ميتوان با براكت اين تلويزيون را به ديوار هم متصل كرد. صفحه خميده و 55 اينچ، براي پذيرايي و سالن هاي متوسط و بزرگ گزينه مناسبي است. كيفيت تصويري كه اين تلويزيون قادر به نمايش آن است فول اچ دي (full HD) با رزولوشن 1920×1080 پيكسل است و تصاويري شفاف و واضح را نمايش مولودي مال ميدهد. سيستم صوتي تعبيه شده در دستگاه توان خروجي معادل 20 وات دارد كه توسط 2 اسپيكر 10 واتي تامين ميشود و براي اين محصول مناسب و كافي هست.

  • پشتيباني از WiFi Direct
  • تنظيم ارتفاع آنتن تلويزيون سامسونگ
  • عدم برخورداري از قابليت IP Control
  • به Connection and sharing و سپس Screencast برويد
  • تمامي فونت ها را پشتيباني نميكند

تلويزيون سامسونگ OLED S95C 4K با اندازه 77 اينچي و نرخ رفرش فوقالعاده 144 هرتزي خود، گزينهاي ايدهآل براي انجام بازيهاي ويديوي به شمار ميرود. در خلال رويداد CES 2023، سامسونگ از نسل جديد تلويزيونهاي اولد خود و سري 2023 تلويزيونهاي بسيار محبوب S95B رونمايي كرد. اين محصول جديد 77 اينچي S95C نام دارد و از سري كوانتوم دات سامسونگ به شمار ميرود كه با بهره بردن از صفحه نمايشهاي اولد خودگسيل، علاوه بر روشنايي بيشتر، دقت رنگ بالاتري هم دارد. تلويزيونهاي جديد سامسونگ به تراشه كوانتوم عصبي (Neural Quantum) مجهزند كه به كمك هوش مصنوعي جزئيات، رنگ و ميزان روشنايي تصاوير را بهينهسازي ميكنند. همچنين نرخ رفرش پانل اين تلويزيون هم 144 هرتز است كه آن را به محصولي ايدهآل براي گيمينگ تبديل ميكند. در نتيجه اين قابليتهاي سخت افزاري، تلويزيون سامسونگ OLED S95C 4K رنگهاي واضحتر و روشنتري داشته و ضمن مصرف بهينهتر انرژي، ضخامتي تنها 11 ميليمتري دارد.

قيمت تلويزيون سامسونگ 43

شما با دنبال كردن يكي از راهكارهايي كه در ادامه شرح خواهيم داد، ميتوانيد به سادگي هر چه تمام به اين شماره سريال دسترسي پيدا كنيد. سازندگان تلويزيون به طور معمول اطلاعات هر دستگاه را با استفاده از برچسب بر روي جعبه و بدنه تلويزيون ثبت ميكنند بنابراين شما با مطالعه اين برچسبها از شماره سريال تلويزيون سامسونگ خود مطلع خواهيد شد. در اين راستا ابتدا برچسب روي جعبه را يافته و سپس به برچسب روي بدنه تلويزيون دسترسي پيدا كنيد. اين برچسب معمولا در مدلهاي قديمي تلويزيون سامسونگ در قسمت پشتي و در مدلهاي جديد تلويزيونهاي اين برند در قسمت سمت راست تلويزيون قابل مشاهده است. پس از اين كه هر دو برچسب را پيدا كرديد، اطلاعات ثبت شده بر روي هر كدام را با يكديگر تطابق داده تا از يكسان بودن آنها نيز اطمينان حاصل كنيد. در اين برچسبها شماره سريال تلويزيون پس از شماره مدل ذكر شده و شما نبايد اين دو را با يكديگر اشتباه بگيريد.

مشكل دوتايي شدن تصوير ممكن است به دليل اتصالات نادرست اتفاق بيفتد پس در وهله نخست بهتر است اتصالات كابل و آنتن خود را بررسي كنيد. البته خرابي برد و آبخوردگي تلويزيون نيز ميتواند سبب ايجاد اين ايراد شود. احتمالات ديگر در مورد اين ايراد، خرابي برد تيكان و وجود ايراد در پنل تلويزيون است. در صورت مشاهده اين ايراد بهتر است تلويزيون خود را خاموش كرده و با تكنسين تعمير تلويزيون سامسونگ تماس بگيريد. يكي ديگر از علل اصلي اين اتفاق خاموش شدن تلويزيون در حين نوسانات برق است. نوسانات برق مي تواند سبب پاك شدن حافظه تلويزيون شده و به تبع آن چيدمان و ترتيب كانالها را بهم بزند. بهتر است براي جلوگيري از اين مشكل از اتصال مستقيم دو شاخه تلويزيون به پريز برق خودداري كنيد و حتما دوشاخه تلويزيون را با يك محافظ به برق بزنيد. چرا يك رنگ غيرعادي به تلويزيون سامسونگ اضافه شده است؟

  • امكانات ارتباطي
  • برخورداري از ويژگي ConnectShare
  • مشاهده » كاتالوگ تلويزيون سامسونگ
  • داراي فناوري Analog Clean View
  • فناوري Contrast Enhancer براي افزايش كنتراست تصوير
  • بلندگوهاي ۴۰ واتي به جاي بلندگوهاي ۶۰ واتي
  • رزولوشن ۴K با ۱۲۰ فريم در ثانيه

در صورت عدم نمايش گزينهي فوق لطفا حالت صدا را از منوي صدا بر روي گزينهي استاندارد انتخاب كنيد. ميتوانيد بازنشاني صدا را از اين قسمت انجام دهيد. اين مورد بستگي به مدل دارد . ميتوانيد وضوح صداي دستگاه را از طريق گزينهي تست صدا و يا از طريق محتواي يك ورودي ديگر همانند USB و HDMI بررسي نماييد. پس از رعايت اين موارد، در صورت عدم رفع ايراد ، براي بررسي و تعمير تلويزيون سامسونگ اقدام نماييد. اصليترين دليل در اين بخش ميتواند مربوط به مين برد تلويزيون باشد . اگر صداي تلويزيون قطع مي شود ، تنها دو دليل بسيار مهم وجود دارد . اصليترين دليل در اين بخش ميتواند مربوط به بلندگو يا مين برد تلويزيون باشد . در صورت عدم رفع ايراد ، براي بررسي و تعمير تلويزيون سامسونگ اقدام نماييد. بدليل اينكه اگر مشكل از برد اصلي باشد ، به ديگر قطعات و احتمال زياد به عملكرد هاي ديگر مين برد صدمه وارد مي كند .

استفاده از 2 راهكار اصلي در اين راستا، اطلاعات موردنياز را در زماني كوتاه و به سادگي در اختيار شما قرار خواهد داد. در سالهاي گذشته همراه با افزايش استفاده عموم مردم از تلويزيون، توليد مدلهاي تقلبي اين دستگاه نيز افزايش پيدا كرده و اين دستگاهها همانند مدلهاي اصلي تلويزيون در مناطق مختلف به فروش تلويزيون 75 اينچ سامسونگ 75AU7000 گذاشته ميشوند. به همين دليل در اين شرايط بسياري از مصرفكنندگان نگران اصلي نبودن تلويزيوني كه قصد خريد آن را دارند، هستند. در اين بخش با مرور برخي از روشها در جهت كسب اطمينان از اصل بودن تلويزيون سامسونگ به شما كمك خواهيم كرد. همانطور كه اشاره كرديم شماره سريال تلويزيون سامسونگ بر روي جعبه و بدنه دستگاه قابل مشاهده خواهد بود. شما ميتوانيد با بررسي شماره سريال ثبت شده در اين دو قسمت و اطمينان از يكسان بودن آنها، از منطبق بودن جعبه و دستگاه و در نتيجه اصل بودن تلويزيون خود اطمينان حاصل كنيد. پس از دسترسي به شماره مدل تلويزيون، آن را در يك مرورگر (ترجيحا گوگل) جستجو كنيد تا اطلاعات مرتبط با تلويزيون شما به نمايش درآيد.

اگر به دنبال يك تلويزيون اقتصادي هستيد تا در محيطهاي تاريك به تماشاي فيلم يا ساير محتواهاي ويديويي بنشينيد تلويزيون سامسونگ AU8000 به واسطه پنل VA به كار رفته در آن ميتواند گزينه بسيار مناسبي براي شما به حساب بيايد. تلويزيون سامسونگ Q60A از مدلهاي عرضه شده به بازار در سال 2021 بوده كه به نوعي پايينردهترين كيولد سامسونگ هم به حساب ميآيد. يكي از مواردي كه اين مدل را با ساير تلويزيونهاي سامسونگ همرده با آن متمايز ميكند ضخامت ۴ سانتيمتري آن بوده كه در صورت نصب ديواري ميتواند جلوهاي زيبا به محيط ببخشد. با اغماض ميتوان Q60A را جزو تلويزيونهاي ميانرده به حساب آورد كه از امكانات مطلوب و قابل قبولي برخوردار است. توانايي نمايش رنگ مشكي به صورت عميق اين كيولد سامسونگ را يك گزينه مناسب براي اتاقهاي تاريك مبدل خواهد كرد. از جمله نكات قابل توجه در مورد Q60A طراحي زيبا و بسيار شيك آن بوده كه در كنار تكنولوژي كيولد به كار رفته در آن، ميتواند هر نوع محتوايي را با وضوح بالا به نمايش بگذارد.


نوشته شده در تاريخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ توسط سورنا
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی