مجله مطالعات فرهنگي
 
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

ماسك مو خانگي براي رفع وزي و تقويت مو

بياييد مواد تشكيل دهنده ماسك موي خانگي و فوايد آنها را تجزيه كنيم. به نظر ميرسد كه نارگيل واقعاً يك ماده جادويي براي موهاي شما باشد. روغن نارگيل را ميتوان براي مو و پوست استفاده كرد، يك چربي سالم براي پخت و پز است، به هضم غذا كمك ميكند، از هورمونهاي طبيعي بدن پشتيباني ميكند. فوايد روغن نارگيل بي پايان است! روغن نارگيل موها را مرطوب و نرم نگه ميدارد و به دليل قابليت حفظ رطوبت بالا از شكستن موها جلوگيري ميكند. از آنجايي كه روغن نارگيل مملو از اسيدهاي چرب است، عميقتر از نرمكنندههاي معمولي به مو نفوذ ميكند و به موها زيبايي، نرمي، بافتي ابريشمي و براق ميدهد. توصيه ميكنيم در صورت امكان از روغن نارگيل ارگانيك استفاده كنيد. فوايد عسل بي پايان است! اول اينكه عسل براي حفظ رطوبت موهاي شما عالي است؛ زيرا يك مرطوبكننده طبيعي است. يعني رطوبت را به مو تزريق ميكند و از خروج آن جلوگيري ميكند به خصوص اگر موهاي خشكي داريد و نياز به افزايش رطوبت و آبرساني بيشتري داريد انتخابي بسيار عالي است.

  • تحريك پوست سر براي رشد مو
  • مناسب براي:آقايان/خانم ها
  • روغن زيتون
  • فرايند پيري را به تعويق انداخته

بايد بگوييم كه از آنجا كه سركه سيب حاوي مقدار زيادي اسيد استيك است، سطح pH آن نزديك به pH پوست سر انسان است. هرگز نبايد از نمونه هاي صنعتي براي درمان موضعي مشكلات مو و پوست سرتان استفاده كنيد. چرا كه در آن ها از نگهدارنده استفاده مي شود. و نگهدارنده براي مو و پوست اصلا خوب نمي باشد. سركه سيب براي نرم و تقويت كردن موها عالي است. با اين حال شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه از سركه سيب كاملاً طبيعي استفاده مي كنيد. سركه سيب تجاري، فرآيندهايي مانند گرمايش، تقطير و شفاف سازي را طي مي كند كه موجب از بين رفتن باكتري هاي خوب، مواد مغذي ضروري و آنزيم هاي زنده آن مي شود. شامپو خارجي هاي تخصصي سركه اي نيز از نمونه هاي طبيعي و خاصي از سركه سيب استفاده مي نمايند. رشد مو و جلوگيري از ريزش مو از فوايد سركه سيب بر مو به شمار مي روند كه اين روزها مورد توجه قرار گرفته اند.

اكنون شما ممكن است ماسك صورت خود را به‌دست آورد ايمن

پوست ما ممكن است در اثر آسيب هاي ناشي از آفتاب، آلودگي، افزايش سن و موارد بسيار ديگر درخشندگي خود را از دست بدهد و كدر و تيره شود. خوشبختانه امروزه روش هاي بسياري براي روشن شدن پوست وجود دارد. از روش هاي ساده خانگي گرفته تا روش هاي كلينيكي با دستگاه هاي پيشرفته. اما هميشه مطمئن ترين و ارزان ترين راه، استفاده از مواد طبيعي و گياهي است. زيرا علاوه بر مزاياي بسيار زيادي كه براي پوست دارند، هزينه كمتري دارند، تهاجمي نيستند و پوست ما را دچار عوارض مختلف نمي كنند. به همين دليل ما استفاده از ماسك صورت هاي خانگي را براي سفيدي پوست و حفظ سلامت و شادابي آن پيشنهاد مي ماسك موي الوكسين كنيم. براي رسيدگي به پوست لازم نيست حتما ازروش هاي گران قيمت استفاده كنيد. به كمك مواد موجود در منزل مي توانيد به راحتي ماسك و اسكراب صورت بسازيد. با اين روش ها پوست خود را پاكسازي كرده و زيبايي را به آن برگردانيد. اين ماسك ها مانند يك جلسه ميكرونيدلينگ يا يك جلسه پاكسازي پوست صورت عمل مي كنند.

تركيبات بكاررفته در اين محصول، انعطافپذيري و مقاومت تارهاي مو در برابر خم شدن را بالا ميبرند تا شكنندگي و حساسيت اين موها كاهش يابد. اين ماسك موي گياهي، فاقد مواد مضري مانند پارابن، سولفات، سيليكون، گلوتن، عطرها و رنگهاي مصنوعي و روغنهاي معدني است. براي جبران آسيب وارد شده به مو، بايد از ماسكهايي با قدرت تقويت و ترميم كنندگي بالا استفاده كرد. اين محصولات عموما حاوي پروتئين، اسيدآمينه و روغنهاي مغذي هستند كه با نفوذ به فوليكول مو باعث ترميم تدريجي ساختار هر banehluxx تار مو ميشوند. هم چنين فيبرهاي مو را ميپوشانند تا ناصافي و زبري آنها را از بين ببرند. برند شوارزكف، براي اين نوع مو كه بر اثر دماي بالا، مواد شيميايي يا روشهاي نادرست مراقبت از مو آسيب ديدهاند، يك ماسك تقويتي و ترميمي ويژه توليد كرده است. اين ماسك با استفاده از روغن آرگان و روغن دانه ماكادميا توليد شده و باعث ترميم و بازسازي موها ميشود.

وقتي هوا رو به سردي ميرود همه به فكر مراقبت از پوست خود هستند. اما اكثر ما از ناخنهاي خود غافل ميشويم. در حالي كه مراقبت از ناخن ها در زمستان به اندازه مراقبت از پوست مهم است. پس اگر فكر آسيب زدن به ناخن هاي خود نيستيد، مراقبت از آن ها را در اولويت روتين مراقبت از سلامت خود قرار دهيد. ما براي كمك به شما دست به كار شده ايم و در اين نوشتار 12 راهكار مهم را معرفي مي كنيم كه به سلامت ناخن هاي شما كمك مي كنند. در فصل زمستان هميشه لاك بزنيد. هنگامي كه ناخن هاي شما پوششي پايه، لاك يا تاپ كوت دارند، در برابر آب محافظت ميشوند. به اين ترتيب احتمال شكستن و پوسته شدن ناخن ها كمتر ميشود. هميشه از ناخن هاي خود با لاك محافظت كنيد. ناخن هاي بدون لاك در فصل سرد زمستان آسيب پذيرتر هستند. 1 قاشق غذاخوري روغن بادام و كرچك را برداريد، كمي كرم دست را با آن مخلوط كنيد.

چه چيزي ماسك مو را كاملاً متفاوت مي سازد

اين ماسك مانند يك نرم كننده طبيعي براي موها عمل مي كند و باعث نرمي و براقيت آن مي شود و همچنين رطوبت لازم را به موها مي رساند. اين ماسك سطح بالايي از لاكتيك اسيد را داراست كه مي تواند آلودگي و آسيب هاي مويي را از بين ببرد. تمام مواد از جمله آووكادوي خرد شده را در كاسه ريخته و مخلوط كنيد و سپس آن را به انتهاي ريشه موهاي خود بزنيد و بعد از 15 الي 20 دقيقه موها را بشوييد. اين ماسك مو دست كم حاوي 20 ويتامين و ماده معدني است كه موهاي آسيب ديده را به خوبي ترميم مي كند. تمام مواد را مثل پوره با يكديگر مخلوط كنيد و آن را به موهاي مرطوب خود بزنيد و سپس 5 الي 10 دقيقه صبر كنيد و بعد موها را با آب گرم بشوييد. اين ماسك حاوي ويتامين C است و مي تواند موهاي شما را براي كلاژن سازي تقويت كند و سلامت كلي آن را افزايش دهد.

كرم لايهبردار و جوانكننده ماي مدل AHA 10 لكهاي تيره و چينوچروكهاي سطحي و منافذ باز پوست را كاهش ميدهد. اين محصول با رطوبت رساني پوست باعث طراوت و شادابي آن ميگردد. همچنين داراي ويتامين A بوده كه موجب تحريك پوسته ريزي سلولهاي مرده پوست و رشد سلولهاي جديد ميشود. استفاده از اين محصول به كاهش چينوچروك و ضايعات هايپرپيگمانته كمك شاياني ميكند و براي شما پوستي درخشان و روشن به ارمغان ميآورد. همچنين توان پوست را در برابر راديكالهاي آزاد افزايش ميدهد. برند سي گل، برند ايراني پرفروش و پرطرفدار در زمينۀ توليد محصولات مراقبتي پوست به شمار ميرود. كرم صورت سي گل داراي خاصيت ضد چروكي بوده و از پوست در برابر عوامل محيطي محافظت ميكند. فرمولاسيون بهكاررفته در اين كرم باعث جواني و سفتي پوست ميگردد. همچنين با دارا بودن خاصيت روشنكنندگي موجب شفافيت پوست ميشود. اين كرم حاوي ليپوزوم ويتامين C، ليپوزوم رتينول، ليپوزوم چاي سبز، ليپوزوم اسيد هيالورونيك است.

  • يك قاشق چاي خوري آلوئه ورا
  • بنزوئيل پراكسيد
  • نرمكننده و لطافتبخش
  • حاوي مواد مغذي براي مو
  • وارياسيون نقره اي و بنفش

همچنين ميتوانيد اسانسهايي (محلولي با روغن فرّار) به اين تركيب اضافه كنيد تا باعث تقويت بيشتر پوست سر و موهايتان شود. اين ماسك را با شامپوي معمولي و نرمكننده بشوييد. عسل و روغن زيتون با جذب مولكولهاي آب، موجب حفظ رطوبت و طراوت موها ميشوند. عسل يك ضدعفونيكنندهي طبيعي است و خاصيت ضدالتهابي دارد، به همين دليل اين ماسك باعث از بين رفتن شوره و خارش پوست سر ميشود. ماسكي تهيه كنيد كه ميتواند نرمي و لطافت را براي موهاي شما به ارمغان بياورد و آنها را صافتر، درخشانتر و قويتر از قبل كند. اين ماسك را ابتدا روي پوست سر، ريشهها و سپس قسمتهاي پاييني مو قرار بدهيد. با يك كلاه دوش، موهايتان را بهمدت ۳۰ دقيقه بپوشانيد و بعد آنها را بشوييد. خاك رس حاوي سيليكاي بسيار زيادي است و به نرم كردن پوست سر و درمان شوره كمك ميكند، شكنندگي موها را كاهش ميدهد و باعث درخشش موهايتان ميشود.

اگر از نوشتن اين مطلب لذت برديد و مطمئنا مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد خريد شامپو ترياك ضد ريزش مو والمو  لطفا از صفحه ما بخواهيد.


نوشته شده در تاريخ ۹ بهمن ۱۴۰۱ توسط سورنا
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی